1. Proiect Erasmus+, “Stagii de practica europene pentru o educatie durabila”

SPEED- 2019-1-RO01-KA102-062383

APARTENERI:     STREDNI SKOLA AUTOMOBILNI A INFORMATIKY- PRAGA- CEHIA

                           FORMACIÓN ACADEMIA BARCELONA SL- BARCELONA- SPANIA

DURATA: 1 AN- SEPTEMBRIE 2019- OCTOMBRIE 2020

OBIECTIVE STRATEGICE PROIECT:

O1. Imbunatatirea calitatii formarii profesionale pentru un numar de 28 de elevi (in 2 fluxuri) de la calificarile din domeniul ELECTRIC AUTO si MECANIC AUTO , elevi ai clasei a XI-a liceu, care vor participa la stagii de instruire practica pentru o perioada de 14 zile, la scoli de profil din Spania si Cehia, care furnizeaza formare profesionala impreuna cu firme auto de prestigiu, in scopul dobandirii de cunostinte si abilitati profesionale care nu pot fi dobandite in Romania (respectiv, diagnosticare si reparare a cutiilor de viteze automate pentru autovehicule) si care sa le asigure ulterior o mai buna insertie pe piata muncii.

O2. Imbunatatirea competentelor de comunicare intr-o limba de circulatie internationala (engleza) pentru un numar de 28 de elevi participanti la stagiile de practica din Spania si Cehia, prin imersiunea acestora intr-un mediu multicultural, dezvoltarea empatiei si cresterea gradului de toleranta fata de persoanele apartinand altor culturi, etnii, religii sau cu o orientare sexuala diferita, dezvoltand un sentiment de apartenenta la valorile europene si implicare activa in comunicare.

O3. Dezvoltarea capacitatii institutionale de a moderniza procesul de invatamant, prin integrarea

unor metode de invatare bazate pe proiect si un alt tip de relatie profesor-elev, unele care sa inspire si sa starneasca interesul pentru performanta.

 

SIGLA 15

2.Parteneriat strategic Erasmus+ “Transnational Adult School Prototype”

2.Parteneriat strategic Erasmus+ “Transnational Adult School Prototype

durata de 3 ani (2015-2018)

          coordinator: IES La Puebla Spania, alaturi de 7 parteneri din Italia, Bulgaria, Grecia, Republica Ceha, Lituania, Slovenia si Turcia.

Obiectivele proiectului:

O1 – imbunatatirea si promovarea comunicarii intre diverse tari

O2 – dezvoltarea abilitatilor digitale ale elevilor si de lucru cu unelte online

O3 – atragerea elevilor catre invatarea de tip virtual

O4 – dezvoltarea abilitatilor de comunicare a elevilor in limbi moderne

Proiectul de adreseaza adultilor +18 ani si are ca structura o clasa virtual formata din elevi din fiecare tara care acceseaza cursurile elaborate de fiecare partener. Limba de lucru online este engleza.

 

Cursul online oferit de noi se numeste “Comparative Grammar” si se bazeaza de invatarea unui set de cunostinte de baza in toate limbile vorbite de catre parteneri.Nivelul lingvistic folosit conform European Framework este A1 – A2, nivel incepator. Din punct de vedere metodic se vor aborda metode centrate pe elev, pe sarcici de lucru si pe comunicare. Principalele teme sunt: moduri de salut, cum descriem oamenii (pronume, adjective), actiuni de baza (verbele a fi si a avea si o lista de verbe ce exprima actiuni de baza). Evaluarea cursantilor este continua si se face prin, exercitii de tip grila, adevarat/fals, etc.